torsdag 25 juli 2013

Jag har varit kreativ!

Idag har jag minsann varit lite kreativ och suttit i mitt pysselrum.
Vädret har varit trist i dag så det passade bra att pyssla. Vi har ju haft ett sådant kanonväder. Maken har semester så vi har mest varit ute och flängt och farit så det har inte varit tid att kladda färg. 

Igår var vi i Ullared och då hittade jag den här schablonen, rea 18 kr på Panduro outlet :)
Använt mina distressdynor och ännu en ny stencil. Resultatet blev den här sidan i min Moleskine Watercolor book.
Jag tycker det ser ut som en kvinna som sträcker sig upp mot solen.
Fick känslan frihet, glädje och hoppfullhet när jag gjorde den. 
Till kanterna har jag använt en gratis stämpel från en engelska stämpeltidning. 

I morgon bloggar jag för första gången i Art for Myself bloggen. Är så nervös vad folk ska tycka om min Art Journal :)

Minsann tittar solen fram nu!!
/Cina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar