lördag 4 maj 2013

Systerysters present


Den 1 Maj fyllde min älskade lillasyster år. Vartenda år får hon hemgjorda saker av mig på både julafton och födelsedag. Gud vet hur många altrade askar, album och andra grejer hon har ;) Många gånger har hon haft önskemål och såklart måste man uppfylla dom. I år hade hon önskat sig en receptbok, och då fick hon en Canvas tavla hahaha. Som sagt, det är inte alltid man får det man önskar. 
Här använde jag två av mina Stampotique stämplar. Dom skulle representera oss systrar. Bakgrunden är gjord med Galatos kritor och Neocolor kritor. Diverse stämplar, stenciler och texture paste har jag också använt.

Trots det inte var en receptbok så blev hon jätteglad över tavlan. Vem vet kanske hon får den där boken i julklapp ;)

På tal om Gelatos har jag snart samlat ihop alla färger. Blå, grön, röd, vit/svart och neutral. Saknar nu dom gula nyanserna och metallic. PLUS dom nya kiten. Älskar Gelatos, underbara färger och lätta att blanda med vatten. Så jag rekommenderar om ni är sugna att köpa ett paket och prova.
/Cina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar