torsdag 19 september 2013

Gjort en tavla


Köpt 2 nya stämplar från Hero Art (finns hos Kortmakaren) och motivet är Poppys på båda två. Älskar dom här blommorna <3.
Igår hade jag en bekant här hemma som börjat scrappa och som undrade om jag kunde ge några tips och råd.
Det finns ju oändliga möjligheter och tekniker på tex Youtube och Ustream att titta på och lära sig. Men att få se och känna på något är något helt annat. Så jag gjorde den här lilla canvasen till henne.
Material:
Canvas
Gesso
Poppy stämpel
Embosspulver
Gamla boksidor
Lindys Stamp Gang sprejfärger
Stencil
Gelatos
Olika scriptstämplar
Metalldekoration.

Det krävdes många försök innan jag fick kläm på tekniken med stämpeln. 
Men det blev faktiskt fint när jag kom på hur jag skulle göra.

Hoppas hon får glädje av den :)
/Cina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar