söndag 3 februari 2013

Gorjuss Girls

Dagens sida
Var på Pema.cc och shoppade lite idag. Dottern tyckte
jag skulle köpa lite textstämplar från You Do. Var lite tveksam om jag
kunde få nytta av dom. Men nu är jag glad jag köpte dom. Den ovala
stämplen gjorde jag till en ballong. Texterna "idag, i går och i morgon" passade bra till den här sidan som är lite klockinspirerad. Stämpeln är en Gorjuss Girls stämpel.
Det är så synd att att det inte kommer fram på fotot dom olika lagerna, texturen och små detaljer. Tegelväggsmasken har jag använt glimmer mist på. Multi media matt gör att sidan blir lite blank och stabil.
Nu längtar jag ihjäl mig till Primas "Paper doll" stämplarna och "Dylusions couture" stämplarna anländer Sverige. Varför ska det ta så lång tid att resa hit från USA!!
/Cina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar