söndag 27 januari 2013

.... 2 veckor senare

Jag är biten!¨
Inte av en hund utan Art Journal. Jag har suttit i timmar och kollat videos på Youtube om Art Journaling och upptäckt att nä man behöver faktiskt inte vara någon känd konstnär. Jag kan vara jag och göra det jag tycker. Och ingen ser att det är fel - förutom jag själv ;)

Sååå många flaskor Dylusion spray, Art Journal bok, stenciler och en hög med stämplar så har jag fortsatt öva.

Men oj oj det blir en dyr historia, har klickats köp många gånger och plånboken skriker och blöder av smärta att den är tom. Ja som det kan gå. 

Min dotter gav mig ett högt betyg "Du har verkligen utvecklats" Och det låter ju positivt.

Nu har jag bara hållit på i 2 veckor, men här är sidor från min Art Journal. Ni får jätte gärna titta in säga hej och lämna kommentarer.
/Cina
Min första sida i min Art Journal. Bara älskar Dylusion svamparna

Här har jag gjort ett fodral till dotterns busskort. Cardstock som jag stämplat och sprejat på. Sen klädde jag det med bokplast som jag köpte i en bokaffär. Hon blev väldigt nöjd :)
Här är mina första dubbelsidor.

Kan man annat än älska stämpeln med den färgglada tjejen. Love it!
Vingarna är från en Sizzix dies som jag kladdat med färg, gesso och lite stämplande



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar